top of page

Dag 41

Hup, hup…in de auto, op weg naar Windhoek, om Mauro op te halen.

Ik ben benieuwd naar zijn verhalen: Mauro vertelt:

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad in Windhoek. Jammer genoeg waren de huiswerkklassen, de kidsclubs en tienerclubs al gestopt ivm examens in de komende week. Alleen de school had nog hulp nodig. Ik mag helpen in de gaarkeuken de 1e dag. Groente snijden voor de lunch en tandenborstels klaarleggen voor de kinderen.

Om 14.00 u ga ik met Brian naar huis. Lekker op de bank Olympische Spelen kijken.

De 2e dag mag ik helpen in de office met kopietjes maken voor de scholen in Katatura en Ovitoto. En samen met Pam boodschappen halen. Om 16.30u is er een staff-meeting, met alle werknemers en vrijwilligers van de Youth with a Mission base, en ook betrokken zijn bij Beautiful Kidz. Wij zngen en dansen, en luisteren naar een preek.

Daarna sluiten wij af met koffie en thee, en met de muffins, die ik de avond daarvoor gebakken had. Binnen de organisatie zijn er 2 Nederlandse vrouwen, die inmiddels getrouwd zijn. Ik probeer met hen hun Nederlands op te halen, maar dat is aardig weggezakt.

Vandaag zijn Brian en Pam vroeg vertrokken, en mijn ouders kwamen mij halen.

Wel is er een jongeman die 2 geiten aan het slachten is….je had die bekkies van de kleintjes moeten zien.

Bij de Spar doen wij grote inkoop voor de Bijbel-vakantie dagen. Thuis gaan wij brainstormen over de invulling van een leuk programma en Natasja maakt de blog in orde.


bottom of page