top of page

Dag 39


Vandaag zijn onze kinderen de crew van de filmploeg. Met presentator Dani van Bussel.

Track 01 Hoe leven wij? Track 02 Het ochtendritueel Track 03 Startup Bakkerij….ja , u leest het goed, de bakkerij is weer volop in bedrijf. Met een extra stop in de stoppenkast…loopt alles als een zonnetje. Met Rosa ga ik vandaag wat huisbezoeken afleggen. Dit om de map “after schoolkids” compleet te maken. Zodat ik het kan invoeren in het computersysteem.

Het is een komen en gaan van schrijnende gevallen. Een kind met een open-hartje, een meisje met autisme van 6 jaar zonder spraakvermogen. Maar schreeuwt en gilt de hele dag.

Een stok-oude oma, die echt niets heeft. En een Afrikaanse kabouterplop-mevrouw!! Daar worden we dan weer vrolijk van. Zeker als ik bij een ander adresje het zelfgemaakte bier moet proeven…ik twijfel even….en vraag of het echt geen pis is???

Terug op de basis ga ik mij verdiepen in het lesprogramma van de school. Ik bespreek met Sarah, wat mijn bevindingen zijn. Samen maken wij er direct werk van. In overeenstemming met het hoofdkantoor in Windhoek krijg ik toestemming iets nieuws te ontwikkelen. In Nederland ga ik proberen om de informatie hiervoor bij elkaar te rapen. Meesters en juffen opgelet….kunnen jullie meedenken?


bottom of page